Deklaracja dostępności

Przedszkole Nr 2 w Pelplinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://przedszkole2pelplin.biposwiata.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo- skany dokumentów

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w opraciu o analizę dostępności cyfrowej.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Tatiana Eggert

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt: sekretariat@przedszkole2pelplin.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 58 536 14 46. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie budynków

Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Do budynku prowadzi 1 wejście główne. Przy wejściu, po lewej stronie, znajduje się podjazd dla wózka. Żeby dostać się do budynku należy pokonać furtkę oraz odległość 2 metrów chodnika, szerokości 3,70 metra. W budynku nie ma informacji głosowych ani pętli indukcyjnych. Po drugiej stronie ulicy znajduje się parking miejski z wydzielonymi dwoma miejscami dla osób niepełnosprawnych.Dyrektor jednostki w szczególnych przypadkach wyraża zgodę na wstęp z psem asystującym.

Dostosowanie wejść do budynków

Dzwonek oraz domofon znajdują się po lewej stronie drzwi. Dzwonek znajduje się na wysokości 150 cm, natomiast domofon 120 cm.Budynek jest dwupoziomowy. W placówce nie ma windy oraz innych pochylni czy platform.Aby wejść do budynku należy pokonać 2 stopnie oraz drzwi wejściowe otwierane ręcznie

Dostosowanie korytarzy

W korytarzach nie ma wydzielonych stref kontroli

Dostosowanie schodów

Budynek jest dwupoziomowy

Dostosowanie wind

W placówce nie ma windy

Dostępność pochylni

Przy schodach wejściowych znajduje się podjazd

Dostępność platform

W budynku nie ma innych pochylni, platform

Dostosowanie parkingów

po drugiej stronie ulicy znajduje się parking miejski z wydzielonymi dwoma miejscami dla osoby niepełnosprawnej

Prawo wstępu z psem asystującym

Dyrektor jednostki wyraża zgodę na wstęp z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

W budynku nie ma informacji głosowych

Dostępność pętli indukcyjnych

W placówce nie ma pętli indukcyjnych

Dostępność tłumacza języka migowego

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Dostępność tyflomapy

W budynku nie ma tyflomapy

Dostępność alfabetu brajla

Brak alfabetu brajla w placówce

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 września 2020 08:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jolanta Kaczkowska
Ilość wyświetleń: 417
24 marca 2025 14:20 (Jolanta Kaczkowska) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
24 marca 2025 14:20 (Jolanta Kaczkowska) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
24 marca 2025 14:20 (Jolanta Kaczkowska) - Aktualizacja deklaracji dostepności.